جوجو باز می گردد.......



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

فوووووووووووووووووووووووووووووت

تولدم مبار..........

نه نه اشتباه شد

چرا فوت کردم ؟

آهان!میخواستم این گردو خاکی که به وبم گرفته رو برطرف کنم.

 خب .

خوفید؟

چه خفلا؟خوش میگذره؟

منم عااااااااااااااااااالییییییییم.

میدونم همگی حسابی دلتنگم بودید.

ولی غصه نخورید انتظارتون به پایان رسیده.

دلم برای دوستام یه ذره شده بود.

میسی از همه ی دوستای بامعرفتم که تو این مدت بهم سرزدن.

من قرار بود هفته پیش آپ کنم(قابل توجه سحر)

اما چون کلـــــــــــــــــی کار داشتم نتونستم .

الآنم که دارم می نویسم از جان گذشتگی کردم.

چون فردا امتحان دارم.

کلاس تستامونم افتاده سه شنبه ها.

خلاصه حسابی سرم شلوغه.

میخواستم خاطرات باحال عیدمو بتعریفم.

اما نیمیشه خیلی زیاده.

فقط بگم که خیلی خوب بود.

دیگه دلم نمیخواد پامو تو مدرسه بذارم.

از همه آدماش متنفرم.(همشون به فکر خودشونن)

اما به خاطر دوستام میرم.

حس درس خوندنم ندارم دیگه.

باید تا آخر این ماه برای تیز هوشان ثبت نام کنم اما مطمئن نیستم.

یه دبیرستان تیزهوشان زدم.

دوتادبیرستان نمونه.دو تا هم هنرستان نمونه.

خدا کنه تیزهوشانو قبول شم.

دلم نمیخواد برم هنرستان .

بیخیال.

فعلا بای

 



دو شنبه 21 فروردين 139120:22 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1665
بازدید کل : 257101
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *